سايت چه تاثيري در ميزان فروش آژانس هاي مسافرتي دارد؟


در اين مقاله مي خواهيم به اين سوال بپردازيم که سايت چه تاثيري در ميزان فروش آژانس هاي مسافرتي دارد؟ آيا آژانس مسافرتي شما غير از کانال هايي که در شبکه هاي اجتماعي ايجاد کرده ايد، داراي سايت هم هست؟ درباره اهميت داشتن سايت چه مي دانيد؟ امروزه براي اينکه هر کسب و کاري بتواند در حوزه کاري خود باقي بماند، حتما به يک سايت نياز دارد. آژانس هاي مسافرتي از جمله کسب و کارهايي به حساب مي آيند که وجود سايت براي آنها ضروري بوده و مي تواند مانند يک معجزه براي جذب مخاطبان عمل کند. به عنوان مثال مي توانيد با استفاده از تصاوير و محتوايي مناسب مناطق تاريخي و گردشگري را به خوبي توضيح دهيد و سبب جذب گردشگران و توريست ها شويد. در ادامه به اهميت داشتن سايت و همچنين قابليت هاي سايت در افزايش جذب مخاطب به آژانس هاي مسافرتي توضيح خواهيم داد.


اهميت داشتن سايت براي آژانس هاي مسافرتي چيست؟


در عصر امروز که اکثر افراد به اينترنت دسترسي دارند و براي کسب اطلاعات درباره کوچکترين مسائل به جستجو در گوگل مي پردازند، حيف است که آژانس هاي مسافرتي از اين قابليت استفاده نکنند. تا به حال درباره از دست دادن مخاطبيني که تنها با سرچ در گوگل اقدام به خريد بليط هاي مسافرتي مي کنند، فکر کرده ايد؟


طراحي سايت گردشگري


آژانس هاي مسافرتي دارد؟


از جمله قابليت هايي که اينترنت براي آژانس هاي مسافرتي ايجاد مي کند، عبارتند از:



  • دسترسي دائمي کاربران به سايت


همانطور که مي دانيد وجود اينترنت همچون نعمت بزرگي براي کسب و کار هاي بزرگ و کوچک به حساب مي آيد. يکي از مهمترين قابليت هايي که اينترنت براي آژانس هاي هواپيمايي ايجاده کرده، در دسترس بودن سايت در هر ساعت از شبانه روز براي کاربران است. با اين کار کاربر شما در هر زماني که بخواهد مي تواند از خدمات شما مطلع شود و حتي اقدام به رزرو و خريد نمايد.



  • جذب انواع مخاطب


از ديگر قابليت هايي که وجود اينترنت و سايت براي آژانس هاي مسافرتي ايجاد مي کند، جذب انواع مخاطب است. يعني شما مي توانيد مخاطبيني با موقعيت هاي مکاني متفاوت و با درخواست هاي متفاوت را به سايت خود جلب کنيد و بدين صورت خدمات بيشتر و متنوع تري را ارائه دهيد.


خدمات شرکت سيتي نت:



نيازمندي هاي طراحي سايت آژانس مسافرتي


طراحي سايت آژانس مسافرتي با برند پرواز شناخته شده است. يکي از اامات سايت آژانس مسافرتي، چند زبانه بودن سايت است؛ به دليل اين که اقشار مختف از نقاط مختلف جهان ممکن است از اين سايت ها ديدن کنند. مديران آژانس هواپيمايي مي توانند، با طراحي بهترين نوع سايت در سيستم، مشتري جذب کنند و هم به کار خود رونق ببخشند. همچنين در طراحي سايت آژانس مسافرتي يکي از مهم ترين اصولي که بايد به آن توجه کنيد، اين است که مشتري ها دسترسي راحت و سريع به اطلاعاتي که مي خواهند را داشته باشند.


وب سرويس پرواز


عوامل تاثير گذار در طراحي سايت آژانس مسافرتي


براي طراحي سايت که بتوانيد بهترين طرح را در سيستم داشته باشيد، اجراي يک سري اقدامات مي تواند به شما براي طراحي بهترين نوع سايت کمک کند. ما به شما پيشنهاد مي کنيم سه نکته زير را براي طراحي سايت به کار بگيريد.



  • نحوه طراحي


دارا بودن يک سايت استاندارد کمک مي کند، آژانس مسافرتي و گردشگري، بتوانند خدماتي چون رزرو بليط، رزروهتل، رزرو تور و. را در اختيار مشتريان قرار بدهند. مهم ترين و اصلي ترين هدف طراحي سايت، اين است که خدمات شرکت از طريق اينترت به چشم مشتري بيايد. اين راه بهترين راه براي معرفي اماکن گردشگري و مسافرتي است. يک نکته مهم هرگز فراموش نشود و آن اين است که براي معرفي اماکن گردشگري در سايت، حتما از عکس استفاده کنيد.



  • پرداخت آنلاين


داشتن اينترنت يکي از عوامل جذب مشتري به حساب مي آيد، به دليل اين که روزانه بالاي هزاران نفر از اين ظرفيت استفاده مي کنند. با گذاشتن درگاه اينترنتي آنلاين در سايت، براي رزرو تور و رزرو بليط و حتي هتل، مي توانيد يک منبع درآمد جداگانه داشته باشيد.



  • دسته بندي موضوعات


در حد امکان سايت خود را به چند دسته يا بخش تقسيم کنيد. مي توانيد درهر بخش مطالب مختلف بگذاريد که مشتري به راحتي به همه آن ها دسترسي داشته باشد . به طور مثال در بخش اول تورها و پکيج هاي مسافرتي خود را قرار دهيد و آن ها را به مشتري ها معرفي کنيد. همچنين مي توانيد در بخش دوم جايي براي رزور بليط، هتل و غيره قرار دهيد.


نرم افزار رزرواسيون


منوها در طراحي سايت آژانس هواپيمايي


وقتي کاربران وارد سايت شما مي شود، براي آشنايي با سايت بايد منو وجود داشته باشد که به تمامي اطلاعات شما دسترسي داشته باشند. به طور مثال بدانند آخرين تور شما کي بوده يا اگر قرار است به يک مکاني سفر کند، آب هوا آن جا چگونه است. در ادامه مطلب شما را با چند منو در سايت آشنا مي کنيم:



  • منو آخرين تورها


کاربرها يا همان مشتري ها براي استفاده از خدمات شما به خصوص خدمات تور شما، وارد سايت مي شوند. به همين دليل اين بخش از منو را جز اصلي ترين منو ها قرار دهيد. نکته مثبت اين کارمي تواند اين باشد که کاربرها در اولين نگاه برنامه هاي تور هاي شما را مي بينند. همچنين به شما پيشنهاد مي کنيم براي هر تور به صورت جداگانه منو طراحي کنيد و بعد از تمام شدن برگذاري تور، تاريخ شروع و پايان آن را حذف نماييد. از سوي ديگر تورهاي هر فصل را جداگانه دسته بندي و معرفي کنيد مانند تورهاي تابستانه، تورهاي بهاره، و. و يا هردسته بندي که با آژانس شما هماهنگ باشد.



  • منو معرفي خدمات


شما بايد در اين بخش تمام خدمات شرکت خود را معرفي کنيد. اگر خدمات مخصوصي را از نمايندگي يک آژانس ديگر در ايران انجام مي دهيد، بهترين و مهم ترين جايگاه معرفي، مي تواند داخل همين منو باشد. همچنين در صورتي که خدماتي مانند برگزاري تورهاي گروهي، رزور هتل در داخل و خارج کشور، رزور کشتي تفريحي و خدماتي مشابه اين ها را داريد، در اين بخش قرار دهيد.



  • منو معرفي تورهاي داخلي و خارجي


بي ترديد شما يک سري از تورها را به خاطر مشتريان زيادي که داريد، هميشه در برنامه هايتان قرار مي دهيد و آن ها را اجرا مي کنيد. در صورتي که اجراي اين برنامه ها ثابت است، در تور هاي داخلي و خارجي حتما در اين بخش بگذاريد.


ساير خدمات شرکت سيتي نت:



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

Tiffany Brian دنياي وب Leslie Jill پرسشنامه / مباني نظري و پژوشي/ Spss موسسه حقوقي ارشا دادگران ونداد امنيت مجازي Mike Cassandra